Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

TRÖTT!!!

Publicerad 2010-03-17 18:58:04 i Allmänt

Denna dagen har jag varit i en dimma. Kl 03.00 i natt bestämde sig tjoppan för att vakna. Jag gick in till henne och hon somnade om; en halvtimme! Sedan bar det till igen, sambon gick in till henne och sedan skrek/grät hon i en halvtimme, behöver jag skriva att mitt mammahjärta värkte?!? Sedan låg hon mellan 04.00-04.30 och bara vred sig. Sambon tog då in henne till oss, kl 05.10 somnade hon till slut. Min älskade sambo kliver upp 05.20; Jätteskoj?!?
    Det som kändes mest var att behöva väcka henne kl 06.20...jag behöver ALDRIG väcka henne. Hon vaknar alltid mellan 05.00-06.00. Det är hon som är väckarklockan i huset...


(Tänk om alla nätter kunde se ut som denna bild! En sussande liten tjoppa!)


Sedan satt jag med en arbetskollega och kollade igenom alla nationella prov som skulle göras med treorna nu inom en snar framtid + DLS-proven för tvåorna + alla utvecklingssamtal. Nä, jag är inte ett dugg avundsjuk på mig själv!!! Men, man får väl se det som både en utmaning och att man får erfarenhet. Men, jag måste erkänna att just nu känns det ofantligt tungt!!!

Nu är det bara mys i soffan innan tjoppan ska i säng. Vi hoppas på att hon vill sova hela natten i natt!!!!! Håll tummar och tår!!!

Haré Bäst!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela