Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Trist, Trist, Åter TRIST!

Publicerad 2010-03-01 18:18:54 i Allmänt

Det är verkligen skittrist att ligga hemma och vara sjuk istället för att jobba! =( De hade ialla fall haft supermysigt på skoterutflykten idag och det känns bra att mina fina elever hade en bra dag! =)
     Gjorde ett tungt, tungt beslut idag; vara hemma ända tills på onsdag! Men, som det ser ut nu så har de ändå ingen nytta av att jag är på jobbet. Jag har för ont i huvudet, huvudet är tungt med snor & bihålorna värker...vilken nytta är jag till då?! Nä, då är det bättre att jag är hemma och kurerar mig och är pigg tills på torsdag!!! Men det var ett suuuupertungt beslut ska jag återigen säga! Jag har en tendens att jobba in i det längsta, till både för och nackdel!

Idag har jag som sagt bara legat, tur att man har världens finaste familj som kramar om en när man är sjuk. Det hjälper till mitt i allt elände!

Våra kära vänner reser utomlands imorgon också, åh vad jag hade önskat att vi också kunde hänga med. Men, nu är det deras tur och de är de väl värda. Jag hoppas att de får en "dunder-resa"!!!

Sen har jag fått varit omåttligt stolt idag också! =) Tjoppan både kissade & bajsade på pottan...igen. Hoppas att hon är blöjfri tills nästa knåddis kommer, skulle vara guld! Men, det återstår att se.

Nu ska jag återgå till soffan!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-03-01 18:34:28

Okej.. Har ni börjat spåna på namn då? :)

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-03-02 15:05:46

krya på dej å håll ut!



Snart e du kvick å alert igen!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela