Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Ett Riktigt Sportlov!

Publicerad 2010-03-12 19:49:01 i Allmänt

Åh så härligt vi har haft det under sporlovet! Ett riktigt sportigt lov dessutom. Tjoppan har både åkt skridskor, badat och provat på att åka skidor, det gick över förväntan måste jag säga. Jag trodde att hon skulle ge upp efter en sekund, men hon tyckte faktiskt att det var skoj!


(Vasaloppet nästa! *skratt*)


(Skridskor var skoj den här gången!)

Synd bara att tiden ska gå så ruggigt fort när man har det så mysigt. Nu är det helg igen och på måndag börjar allvaret. Men jag är så glad att jag har fått ha denna vecka tillsammans med min älskade dotter, så jag ska absolut inte klaga!!!

Imorgon bär det iväg till stan för att gå på något så tjusigt som "namngivelse", några bekanta till oss ska ge sin dotter namnet Julia. Det blir spännande att se om tjoppan sköter sig.

Hoppas ni får en härlig helg alla, med sooool! =)
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Publicerad 2010-03-17 07:48:02

Sötaste Tjoppan! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela