Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Vrak"

Publicerad 2010-06-20 20:48:35 i Allmänt

Ikväll har jag verkligen varit ett "graviditets-vrak"! Jag, tjoppan och min käre far skulle åka ut och plocka liljekonvalj. Sambon gick ut på eftermiddagsskift kl 17.00, bara av det blir man deppad.

I varje fall, väl framme vid den ljuvliga ängen där vi alltid plockar liljekonvalj hinner inte tjoppan riktigt med att säga till att hon är kissnödig, så hon kissar på sig. DÅ brister allt! Jag tar henne under armen, nästintill storgråtandes, byter på henne och bara sätter mig i bilen!
     Tur att jag har världens lugnaste pappa, han bara pussar på tjoppan och säger; "Nu åker vi hem..."

PUST! Inte blev det lättare med sammandragningar konstant heller...bläääääää...nä, behöver jag skriva att jag saknar min sambo??!?

Min älskade, älskade dotter tittar på mig när vi kommit hem och säger;
"- Mamma, ä du lessen?!"
"- Ja, lite less är jag."
" - Jag ska tojka."
"- Ska du torka händerna?"
"- Näää, tojka dina tåjaj!"
Min ÄLSKADE, ÄLSKDE LILLA TJOPPA! Hon vet vad man behöver hon...sedan kröp hon upp i min famn och torkade med sina små söta händer bort mina tårar. Kan man annat än bara älska?!


(ÅH vad du gör mig varm i hjärtat!!!! Mitt hjärtegull!)

Ikväll hoppas jag på en tidig kväll...har varit helt slut sedan 16.00-tiden i eftermiddags! Ska bara slö-kika på lite tv, sedan blir det sängen!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-06-20 20:52:31

Du har ju VÄRLDENS goaste dotter!! Sötunge.. de vet minsann hur man ska behandla en mamma =)

Postat av: Aerie

Publicerad 2010-06-21 13:21:17

Blev nästan tårögd när jag läste det här, vilken gullunge! Är så jobbigt när allt blir för mycket och med hormonerna i kaos blir det knappast bättre gissar jag. KRAAAAM!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela