Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Sovmorgon...

Publicerad 2010-06-16 06:42:03 i Allmänt

Happ, då ligger både sambon och tjoppan och sover och vad gör jag?! Jo, jag passar på att vakna kl 05.30!!! Knåddisen i magen tyckte det var lysande, då det är full rulljans i magen just nu! Typiskt, när tjoppan nu för en gångs skull sover över 06.00, då kan man inte sova! =/

Idag blir det till att inhandla blommar till trädgården. Kör på blått, rött & vitt, då matchar det huset! =)
     Ska även försöka städa undan den värsta röran här hemma så mina kära vänner inte behöver få "dån-dimpen" när de kommer hit på kalas på lördag!

Ute skiner solen, så vi håller tummarna för att den fortsätter göra det! =)
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Teresa

Publicerad 2010-06-19 03:32:07

Jamen guuja! att vakna vid femtiden när man äntligen är ledig är ju helt fantastiskt... not! Lustigt att man märker bebbens dygnsrytm så tydligt - min lilla/lille ärgillar att vara igång vid middagstid, vid kl.23 och vid 05 på morgonen. Sedan är det relativt stilla därimellan samt hela förmiddagarna.



Du som har barn sedan tidigare: Är det sant att bebisen har liknande dygnsrytm när den kommer ut? :S

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela