Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Sista Dagen

Publicerad 2010-06-11 13:09:29 i Allmänt

Idag är sista dagen inför sommarlovet, känns helt OK! =) Vi har suttit och beställt diverse skolmaterial till hösten, något som känns skumt för mig, då jag ju inte kommer att komma till hösten....mystiskt!

Ikväll ska vi åka och "snusa" på en bäbis, det blir mysigt! Hennes storebror och tjoppan är lika gammla så det blir bra, då har hon också någon att leka med.

Examenskvällen i onsdags gick LYSANDE! Åh så duktiga alla fina elever var på att sjunga & spela!!!

Strax är det även dags för bäbis att komma ut, det känns spännande. Är lite tung i kroppen nu, även fast jag gått upp mindre än med tjoppan, som jag gick upp 11kg med. Men, det är fortfarande två veckor kvar...så det återstår att se hur mycket jag kommer att gå upp i vikt.



Såhär ser vår graviditet ut:

Beräknat förlossningsdatum:
2010-07-01

Barnet blev till omkring: 2009-10-08

Jag/vi är i vecka: 38

jag/vi är i månad: 9

Antal graviditetsveckor och dagar: 37 veckor 1 dagar

Antal dagar kvar till förlossningen: 20
                                                                                                  (källa: Libero.se)


Nått mer har jag inte att "rapportera". ;) Jag återkommer när jag har det.
Hoppas att ni där ute har det bra!

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela