Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Inge Kul Alls! =(

Publicerad 2010-06-21 20:09:40 i Allmänt

Jag & tjoppan har haft sååå mysigt ikväll och sedan nu när hon gick upp för att välja en bok inför natten så får hon ett affektanfall precis när jag kommer uppför trappen! =( Vet inte alls vad det berodde på, hade hon snubblat, slagit sig i bordet...?!? Tröstade henne tills affektanfallet var över, vilket fick mig att också bli skärrad! Det händer väldigt sällan nu (skönt), så jag tycker nästan att det är mer läskigt nu, bara för att man inte är "van".
     Väl i sängen var hon också grinig, fick sin vällingflaska och slocknade när hon hade en tredjedel kvar...hann knappt läsa mig igenom böckerna! Hoppas verkligen att hon kan sova inatt och inte vaknar!!!

Tror att hon är på väg att bli förkyld för inom den senaste veckan har hon fått anfall tre gånger, vilket är en ovanlighet nu. Nu händer det kanske en gång i månaden! Men, när hon är på väg att bli sjuk/är sjuk så brukar det kunna hända mer ofta, på grund av att hon inte orkar lika mycket. Nu hoppas jag på att det här var det sista!!!! *håll tummarna*

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela