Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Helgen...

Publicerad 2010-06-07 13:19:12 i Allmänt

...har varit så lugn och skön. =) Under fredagen var vi hemma, sedan åkte jag och min käre pappa ut och plockade en bukett liljekonvalj. ÅH så de luktar underbart!!! Sedan fick jag med den gode pappan till en stuga som vart till salu, vilket UNDERBART läge, detta var verkligen mitt drömläge på en stuga, ville ha!!!!

På lördag åkte vi till kära mamma och löste melodikrysset, sedan bar det av hem för att pyssla på i trädgården samt få med både tjoppan och sambon till den fantastiska stugan! Jag lyckades nog så ett liiiiiiitet frö i huvet på min älskade sambo att det skulle vara mysigt med en stuga.

Under söndagen var vi och träffade Kim & hans familj! Behöver jag skriva att "knåddisarna" hade skoj tillsammans? De är verkligen sååå grymt lika!!!!
     På eftermiddagen igår åkte vi till pappa och fick middag, fick då också säga hej då till min älskade lillebror som åkte till Danmark i morse för att vidare därifrån åka till Sydafrika för den här fotbollen. Han blir borta hela tre veckor. Hoppas han får skitskoj!

Nu ska jag vila hjärnan lite innan vi har konferans!
Haré Bäst
Over And Out

(psst; stugan såldes förresten idag...trist men sant, kanske lika bra?!)

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-06-10 20:48:13

oj så skoj din bror kommer att få!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela