Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

HALSBRÄNNA!!!

Publicerad 2010-06-14 20:23:27 i Allmänt

Hade nästan ingen som helst halsbränna när jag väntade tjoppan, nu däremot; AJ, AJ, AJ!!! Halsbränna är aldrig något jag lidit av överhuvudtaget, jag får verkligen igen det nu! =( Det är inte alls roligt!!!
     Nåja, det är inte blodigt länge kvar tills halsbrännan går över...det känns toppen! Lite får man ju tåla!

Idag var första dagen som man var ledig och då passade det på att regna utav bara den! Vi var ute nu på eftermiddagen, tjoppan älskar som bekant att vara ute, så det är bara att pallra sig ut! ;) Inte mig emot, jag tycker också om att vara ute! Hoppas nu bara att resterande delen av sommaren kommer att vara strålande! =)

Fick, av mina kära elever, presentkort på bio! Så jag och sambosen ska bege oss in till stan på torsdag för att äta lite mat och sedan se bío, blir supertrevligt! Det gäller att passa på såhär innan "knåddisen" kommer ut, för efter det kommer vi nog inte att ta oss iväg inom en snar framtid!

Nu är det soffan som gäller, jag inväntar nämligen "mammas nya killes" nya serie; "ingen bor i skogen"! Favvisar!!!


("Ingen bor i skogen")

Hare Bäst Alla
Over And Out 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela