Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

26/6-1980

Publicerad 2010-06-26 19:28:13 i Allmänt

För 30 år sedan kl 13.15 föddes en liten flicka på 46cm & 2890g att denna tös skulle växa upp och få två egna barn, vem hade vetat det?! Men, nu sitter jag här, mamma till världens finaste lilla tjoppa + en till på G! =)
    
Idag har jag varit väldigt uppvaktad, något jag tacka & bockar för!!! =) Men ACK så fruktansvärt trött jag varit idag!!! kl 23.00 igår kväll vaknade tjoppan (troligtvis av sina hemska myggbett) sedan var hon vaken fram tills kl var 01.30. Sedan var det bäbisen i magens tur...då tyckte h*n att det var dags att hålla igång mamma med sparkar fram tills kl 06.00, behöver jag skriva att jag har varit VÅLDSAMT trött idag?

Jaja, det har hur som haver varit en väldigt trevlig dag med jättehärligt sällskap! Tack än en gång alla som kom och gratulerade mig på 30års dagen!!!

Tjoppan somnade som en stock kl 19.15! Så hennes nattliga "äventyr" tog knäcken på henne också, det tar på att vara vaken om nätterna även fast man inte är grinig!

Nu blir det soffläge som gäller och förmodligen en tidig kväll!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-06-28 14:48:56

Härligt med 30 års kalas! Du e bäst!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela