Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Tired

Publicerad 2010-07-31 20:23:12 i Allmänt

Idag är jag trött. Kan det bero på att man numera är tvåbarnsförälder!? Tror det, sedan att det också är erotisk värme (fuktigt!) ;) *skratt* är också en bidragande orsak. Tycker att man blir supertrött av det här vädret...

Nu var det ett tag sedan den här bloggerskan uppdaterade sig, men jag skyller på att det är sommar och att man är helt uppe i sina barn! Det tycker jag verkligen är en bra orsak! 
    
Lilltjoppen är en riktig buse, han tycker nämligen att man ska sova på dagarna och vakna till vid 21.00 för att därefter hålla igång sina föräldrar tills mitt i natten! Det som imponerar mig mest är att vår älskade tjoppa sover sig igenom detta skrik! Helt fantastisk är hon! =)

Idag har vi varit hos min kära mamma och löst melodikrysset, det gick bra. Både frukost och lunch fick vi serverat, så vi har haft en lyxig dag!

Nu blir det tv-soffan med kära sambon med godis och chips; här lyxas det fullt ut!!!
Kramar på er!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2010-07-31 20:50:04

Ja, själv sitter jag med ett glas rosé å väntar på att Marcus ska komma hem...

Ta hand om er!!

Kramen, Maria

Postat av: Anna G

Publicerad 2010-07-31 22:17:15

Har nog inte riktigt sagt GRattis än... Hoppas att du känner att du hinner med dig själv. Bloggar finns kvar när världen där utanför kräver tid! Vi finns här!

Önskar dig allt gott med de dina!

kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela