Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Sugen På Semla!

Publicerad 2010-01-05 20:49:57 i Allmänt

Nu blev jag sugen på en semla, utan mandelmassa...nä, det är verkligen inget för mig! Men, en semla vore inte dumt alls!!!

Annars är det bra, fast jag inser nu att det är fruktansvärt "torrt" på bildsidan på den här bloggen just nu. Vi (läs jag) har verkligen varit skitdålig på att fota saker/människor under en period. Lite trist, men det brukar ju gå i vågor...jag ska ta och skärpa mig och faktiskt lägga in en bild på det omgjorda rummet ialla fall. Vi är nöjda & glada över att det är klart. Nu vill vi bara vinna ca 5 miljoner för att renovera köket & badrummet också. Eller kan det vara så att jag har någon vänlig bloggläsare där ute som har nån miljon över?!? Vore väldigt hyggligt i sånna fall! =)

Idag fick bruttan hänga med till jobbet. Det funkade superbra! Jag hade nämligen INGA barn kvar efter kl 11.30! Sedan hjälpte jag dagis med deras ynka tre barn. Slutligen, kl 14.45 var helt plötsligt inga barn kvar. Vi fick åka hem en halvtimme tidigare, kändes behövligt!

Ikväll har jag och tjoppan dansat & tjoat till rock-klassiker; Underbart! Att dansa med henne är verkligen skitskoj! 


(Tjoppan sjunger "pojson" för fullt! UNDERBART! ;)

Nu sover hon och här sitter jag och knappar i min ensamhet, sambon jobbar eftermiddag; Trist.

Nåja, nu ska jag dra mig till soffan och avsluta kvällen där. Hoppas alla få en urmysig kväll!
Grattis också till våra vänner som fick en liten pojk-knådde!

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela