Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Nya Rummet

Publicerad 2010-01-06 20:23:12 i Allmänt

Har egentligen bara en ynka bild på hur rummet såg ut innan och varför jag tog den bilden var inte för att visa hur rummet såg ut, utan för att visa 2008 års julgran. Men lite av rummet ser man ändå. Det var alltså en dörr innan...nu är den igensnickrad (säger man så?!) sedan blev det gips på alla fyra väggar, väv och måla på det och slutligen en fondvägg på en av väggarna.


(Tråkig vit tapet, inga golvlister samt en dörr)

En förändringens vind blåste och "vips" såg det ut såhär:


(Fondvägg, ingen dörr samt golvlister! WooHoo!)

Den där tv:n kunde jag (som sagt) varit utan, men vad gör man inte för att sambon ska vara nöjd! ;) Jag tycker faktiskt att det blev riktigt bra. Sen att vi fick en riktig "disney-julgran" i år gjorde inte saken sämre!
     Efter att vi hivat ut granen ska faktiskt tv:n upp på väggen. Hur det blir återstår att se...

Nåja, idag har det varit kallt, närmare bestämt -27. Jag tycker inte att det gör någonting, men hade jag fått bestämma hade det legat på 10- & strålande sol! =) Vi har en kamin som vi eldar som tok i, så oss går det verkligen ingen nöd på!

Imorgon är det näst sista arbetsdagen för veckan vilket känns skönt. Vi lärare ska få gå första hjälpen kurs! Jättebra!!! Sedan bär det iväg med vår skolbuss för att träna på halkbana, WooHoo säger jag bara, det kommer att bli skitskoj! =)

Fredagens arbetsdag hoppas jag går fort! Jag gav nämligen sambon en teaterbiljett i julklapp någonting som vi ska utnyttja på fredagkväll. Det ser jag verkligen fram emot. Min kära mamma ska vara barnvakt, så vi ska även passa på att äta på kinarestaurang; Mums! =)

Hoppas ni haft en skön ledig dag! (ja, ni som har haft en ledig dag)
Kramar i massor!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2010-01-07 19:36:05

Här har du en som jobbat hela veckan men nu är det bara 1 natt kvar!! ;)

Vad fint det blev!!!! Vad har ni för tv-bänk??? vi är på jakt efter en men vi har inte hittat nån...

Gud så kul med halkbana!!! Skulle jag oxå vilja göra!!!

Kramen, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela