Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

UNDERBARA DAG!!!

Publicerad 2010-02-13 16:03:21 i Allmänt

Man kan bara vara lycklig sånna här dagar!!! Strålande sol, sin underbara familj vid sin sida och dessutom en skotertur med korvgrillning...kan livet någonsin bli härligare?! =)
Tjoppan verkligen älskar att åka skoter! Stannar man, ropar hon högt;
"- Pappa inte stanna, åka skoter!"


(Vår underbara unge med sin underbara pappa)

Dagen har verkligen varit fantastisk! Den avslutas också toppen eftersom min kära mamma ska bjuda oss på mat, hur lyxigt är inte det!?

Hoppas er dag varit lika underbar som vår varit! På måndag börjar allvaret då jag hoppar på nya tjänsten, det blir verkligen spännande, men skoj!

Återkommer!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela