Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Snön Den Bara Öser Ned..."

Publicerad 2010-02-20 12:08:24 i Allmänt

Att en hel stad ska paralyseras pga av lite snö...jag säger bara en sak: SKOTTA! Skottar man bort eftersom så blir det inget "snö-kaos"! Herregud Götet; skaffa lite spadar!!!

"- Nämen, kommer det snö...OJ! Det töar säker bort imorgon, så vi låter bli att skotta i två veckor..."
Jaja, nu drog jag alla över en kant, det var väl inte riktigt meningen. Men mycket så låter det faktiskt här. Herregud, är det vinter så kommer det snö...hur i *pip* kan man bli överraskad VARJE år??????? Det övergår mitt förstånd!!!

Nåja, jag trivs ialla fall...jag gillar snö! =) Fast jag hör att det är många som inte alls vill ha den här nere, de vill ha vår nu. Ha ha, nu kan de känna på. "Skadeglädjen är den sanna glädjen"...eller hur var det??! *skratt* Nä, jag skojar bara.

Idag blir det bara lungt här nere, som sagt, det är sååå våldsamt mycket snö så man kan inte göra någonting...tydligen. Så det blir en spännande dag.

Hoppas ni i övriga landet mår bra & får en toppendag! =)
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela