Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Hoppning"

Publicerad 2010-02-05 14:49:12 i Allmänt

Jag vet att vi inte hade hoppning igår, det sägs att det heter markarbete när det "bara" är en bom uppepå ett kryss. För mig som har skräckblandad förtjusning när det kommer till hoppning tyckte ialla fall att det var ett hinder, ett hinder på 5 dm! ;) 
     Vi skulle öva på att hoppa över hindret och samtidigt byta galopp, vilket gick så underbart bra. Jag red en ponny jag inte tidigare har ridigt, vilket i sig var spännande! =) Hon skötte sig ialla fall exemplariskt. Det var sååååååååååååå skoj!!!
     Idag ska jag inte skriva hur skoj jag tycker att det är! ;) Min vänstra höft är helt borta. Känns som om mitt bäcken har förflyttat sig några dm åt höger också. Inte roligt alls! Jaja, lite "svinn" får man räkna med.

Idag är det fredag vilket känns galant! Mindre galant är att sambosen jobbar helg, vilket innebär att man är "gräsänka" i helgen, eftersom han åker 05.40 och kommer hem 18.00. Jaja, det inbringar pengar ialla fall!

Helgen som kommer blir en lugn helg. Vi (jag & tjoppan) ska åka till kära mamma imorgon och fika, lösa melodikryss samt förhoppningsvis åka skoter. Tjoppan tycker att det är så grymt skojigt så det vore verkligen kul om hon fick göra det imorgon!

Hoppas att ni också får en mysig helg!
Kramar
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela