Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Helgen...

Publicerad 2010-02-08 10:10:02 i Allmänt

En omtumlande helg måste jag säga...svårsmällt...
     Var upp på middag hela två gånger till kära mamma. På lördagen tog jag & tjoppan oss en skotertur! Behöver jag skriva att det uppskattades?!? Under söndagen var vi ute heeela långa dagen i den underbara solen! Vid 14.00-tiden åkte vi åter igen upp till mamma och där grillade vi korv och käkade alltså middag igen. En mamma/mormor-helg med andra ord!


(Grillningen diggades även den! =)

Detta är även min sista vecka som förskoleklassens klasslärare vilket känns väldigt sorgligt & spännande! Jag har fått följa dessa härliga ungar nu under snart ett år och nu helt plötsligt blir det till att hoppa upp och vara med de som går i 1-2-3:an. Som sagt; Spännande!!!

Nu ska vi gå och ha skolråd!
Hoppas ni får en bra dag!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Aerie

Publicerad 2010-02-08 14:45:04

Låter jättehärligt med grillning! Själv fick jag jobba en massa i helgen, inte så skoj! =/ Hoppas allt är bra med er! kramis

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-02-08 19:25:58

Mormor-mor å körv.. det e grejer de!

Postat av: Anna G

Publicerad 2010-02-08 19:51:02

Åh jag njuter! Njuter av att se elden brinna! Veta att denna helg var en batteriladdare utan dess like!

Skönt att ni lever och mår!

Kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela