Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Underbara Unge!

Publicerad 2010-12-15 09:38:53 i Allmänt

Vår älskade lilla tjoppa hon kan hon...idag när hon klädde på sig så tittade hon extra mycket på långkalsongerna som jag lagt fram åt henne och frågade:
"- Mamma! Är det här långkalsonger?"
"- Ja, man kan använda dem både som långkalsonger & leggings."
"- Mamma, det ÄR leggings!"
När vi sedan är hos dagmamman, där jag ska lämna henne säger hon:
"- Jag vill inte ha de här byxorna."
Jag förstår med ens att hon bara vill ha sina leggings & säger därför att hon får ha sina leggings men måste ta på sig byxorna om de går ut idag!
"- OK, jag lägger dem här, HEJ DÅ mamma!"
Sen pyser damen iväg & är överlycklig för att hon slapp ha sina byxor, att jag åker läggs ingen notis om! =)

En annan skojig sak som hon nyligen har lär sig och som hon kör med KONSTANT är att ha ögonen i kors! Ha ha ha, hon ser för skojig ut alltså...det där lägger hon fram när det är lite allvarligt. Då lägger hon ögonen i kors och säger sedan:
"- Skratta då!"


(Visst är hon tjusig vår "spexare"?! =)

Idag står eldning på schemat (som alltid) sedan ska lillebror vaccineras kl 11.00 & slutligen är det mammaträff hos en av alla fina mammor! =) En trevlig & fullspäckad dag med andra ord.

Hare Bäst!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-16 21:19:43

aaaaaahahahahaha vilken söt unge du har!!!! Hörde verkligen henne säga de orden med sin bestämda hesa röst!! Puss på er!

Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Publicerad 2010-12-19 00:21:03

Hehe vad sött! Hur gammal är hon? :).



Kram, Mia

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-12-19 15:37:25

hehehehe...åååh supergullig spexare!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela