Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Still Ill"

Publicerad 2010-12-25 12:15:24 i Allmänt

Jajjemensan, här lyser sjukdomen med sin NÄRVARO, känns mindre kul när det är barnen som drabbas! =( Skulle önska att jag, genom ett trollslag, kunde få sjukdomen att försvinna!!! Men, tyvärr går ju inte det...

Här i Götet är det OK annars. Vi befann oss på Lisebergs julmarknad i onsdags. Behöver jag skriva att tjoppan var i paradiset när hon fick åka karusell!? =) Vi trotsade den bitanden kylan och myste under alla de belysta träden!


(Lyckan var total när tjoppan fick åka karusell!)

Idag lyser solen på himlen, men det blåser ordentligt...så vi lägger på tio grader på mätaren som visar 13-. Vet inte vad som står på agendan idag, det återstår att se.

Haré Bäst!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela