Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Pain"...igen!

Publicerad 2010-12-08 20:57:45 i Allmänt

Denna hösten har verkligen inte varit nådig mot mig! Tur att jag inte jobbat, för OJ vad många sjukdagar jag hade fått då (innerst inne vet jag ju att jag inte alls hade varit hemma & "kurerat" mig, jag hade jobbat ändå, tjurig som jag är).
     Har alltså varit sjuk i SEX!!! veckor. Det började med halsflussen som varade nästan två veckor sedan blev det feber på det, sedan kom den här ofantligt jobbiga hostan...och nu, när jag trodde att allt blåst sin kos, vad händer då? Jo, jag får vääärldens halsont; Igen!!! =/ Inte roligt för fem öre...

På detta har lilleman fått en trist hosta också, detta + att han har jobbigt med bajseriet gör att vi är uppe på nätterna och "bråkar". I natt klev vi upp kl 00.30 och var uppe tills 05.30, då han formligen däckade! Behöver jag skriva att jag är gaaaaaanska trött idag?!?? Det kan nog vara så att denna sömnbrist är det som ligger i bakgrunden till varför jag inte blir helt frisk, utan ständigt går med min förkylning, är det någon som vill argumentera emot?

Annars då? Jo, idag har jag fått vääääldans gott fika tillsammans med min kära mammagrupp! =) Vi fick nämligen varm choklad & varma mackor med kantareller på; MUMS!!! =) Så, nog lever livet lite ialla fall! ;)
"JU MER POSITIVA TANKAR DU TÄNKER, DESTO MER POSITIVA DAGAR FÅR DU!!!" =)
     Ikväll fick jag även, genom lärarförbundet, äta ett väldigt gott julbord samt träffa mina älskade arbetskollegor!!! Mina ÄLSKADE föräldrar ställde upp som barnvakter då min käre sambo/make jobbar eftermiddag denna vecka.

Våra fina julkort (de vi skickar ut till folk) har även kommit, åh så våra barn är fina! Fast, det visste vi sedan innan! =) Tänk att man kan få så ofantligt fina barn, kan inte förstå vad man gjort som varit så gott att man förtjänat dem!!! KÄRLEKEN ÄR STOOOOR!!! =)


(Världens FINASTE syskon!!!! =)

Hoppas ni har det bra & slipper vara förkylda! Nu taggar jag inför fredagen, då har min älskade sambo/make jobbat klart sin eftermiddag och det är ofantligt skönt när han har gjort det!!!

Kram på er! =)
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-12-10 09:36:24

Så länge sjuk? Voi söta elände vilket envist virus.

Har du vilat ordentligt? Annars åker inte viruset ur kroppen! Vätska & vila i helg!!!

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-12-10 11:57:34

Jisses hoppas alla bobbor & baciller håller sej bort nu från ert. Som ni lidit. krya!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela