Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Journal!

Publicerad 2010-08-11 11:29:05 i Allmänt

För mitt höga "nöjes" skull samt för att i framtiden blicka tillbaka för att minnas ska jag här börja föra lite av en journal över hur man egentligen får/inte får sova.
     Jag vet att vår älskade tjoppa skrek nått så in i norden när hon var bäbis, men det är bara nått jag minns för att vi har någon kort frekvens av skrik på min telefon, det är allt. OJ vad man glömmer fort. Därav min lilla "journal".

Natten till idag somnade lillebror vid 21.20 och "gnökade" runt. Strax innan kl 00.00 ville han äta och därefter ville han vara vaken och sura över en timme! Kl 01.50 kom sambosen hem och sedan en timme senare var det matdags igen för lillebror efter det ville han vara tjurig tills kl var 05.00 och sedan somnade både han och jag. Kl 05.35 börjar tjoppan ropa på sin pappa! TRÖTT?!?! ÅJA!!!!!
     Det var bara att pallra sig upp och möta en pigg liten tjej som inte alls tänkte sova.

Jag tänker inte ens räkna de få timmarna/minuterna sömn jag fått i natt...det blir bara deprimerande. Istället tänker jag åka ner på samhället och hämta ut något roligt som jag beställt!!!!! =)

Återigen; Man måste påminna sig om att denna sömnbrist-period inte är hela livet, bara en pytte-, pytte-, pytte liten del av det. Men, visst är man trött! Tur man har så OFANTLIGT fantastiskta barn att det totalt är värt det! =)

Det hade kunnat vara mycket värre; Man hade kunnat vara utan dom!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela