Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

GIFTA! =)

Publicerad 2010-08-20 19:21:46 i Allmänt

Jaha, nu har man gått & blivit fru också! Jag & min älskade sambo valde att göra det i smyg & borgerligt...detta pga att sambon är lite av en "blygis", detta innebär inte att han får "snuva" mig på en bröllopsfest. Den kommer!
     Vår älskade vän Maria kom och fotade oss, ÅH så fina bilder hon tog! Trots att hon inte är en fotograf till yrket så är det nästan så att man skulle kunna tro det, för åh så bra alltihopa blev. Lägger in en bild nedan, så får ni se själva!!! ↓


(Ja, ni ser ju själva! Hur duktig är hon inte?!? =)

Nått större än så har inte hänt den senaste tiden! ;)

Nu är det mys med familjen som gäller innan tjoppan ska sova, vilket jag tror kan ta tid idag...hon verkar inte det minsta sugen på att "sussa".

Kram & trevlig helg på er!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna Eriksson

Publicerad 2010-08-21 10:15:02

Tusen grattiskramar till er !!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-24 07:31:23

Å så fint... :) blir faktiskt lite avvis...ett jätte stort grattis igen. massor av kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela