Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Vad Fort Det Går!

Publicerad 2010-04-18 21:29:18 i Allmänt

Knappt har helgen börjat så slutar den! ÅH så fort det går...

I veckan ska jag minsann börja en kurs, bara på 7,5hp men ändå. Det är en kurs i "att undervisa i sexualundervisning och samlevnad"! Hur skoj låter inte det?!? Det som blir liiiite knäppt är att den är på distans med tre träffar inbokade. Den första träffen är på tisdag, sedan är de andra två i september och december och då har vår lilla bäbis kommit ut. Vilket medför att bäbis kommer att följa med, men det var väl en passande kurs för det antar jag! ;) *skratt*

I helgen har vi passat på att träffa folk, vilket såklart har varit jätteskoj. Man måste ta sig i kragen mer och åka och hälsa på folk!!!

Nu är det strax sängen som väntar. Den här veckan jobbar min älskade sambo eftermiddag så jag och tjoppan får rå om varandra alldeles särskilt mycket nu! =)

Nästa helg bär det iväg på hotell, där det vankas mys i hotellets SPA, två-rätters middag, show, dans samt hotellfrukost! Hur lyxigt låter inte detta!?!? För första gången på över två år ska alltså min sambo och jag vara ifrån våran älskade dotter båda två!!!
     Det känns ångest-laddat men vi vet med all säkerhet att hon kommer att ha det bra. Hon ska nämligen få spendera tiden med sin morfar, hennes största fan! =) Han ska bo här hos oss, så hon får en mjukstart med att sova borta från oss, hon sover ju hemma i sin egna säng...vilket för mig känns väldigt bra!

Tror för övrigt att det mest är mamman i den här familjen som har svårt att "klippa navelsträngen", dottern verkar väldigt lugn, vilket känns bra!

Nu är det sängen som hägrar!
Haré bäst alla!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2010-04-19 17:25:52

Jadu, det låter ju som en intressant kurs å den kommer ju väl till pass även på hemmaplan om nåt år eller så!! ;)

Tror att det ofta är så att det är föräldrarna som tycker det är jobbigare än barnen!??! ;) Du ska se att ni kommer ha det så trevligt såå.

Kramen, Maria

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-04-19 22:03:18

Berätta allt sen om kursen! ;))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela