Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Snöloppor

Publicerad 2010-04-20 21:55:11 i Allmänt

Det var inte vattkoppor som jag trodde att tjoppan fått, det var något så simpelt som snöloppor. Men jag tycker lika synd om henne för det! Snöloppor kliar nämligen de också. Men, det går över...och är mindre smärtsamt om jag förstått det hela rätt, vilket känns skönt.

Det känns även bra eftersom vi bokat det där hotellet med allt som hörde till. Nu kan vi åka utan att oroa oss alltför mycket om vår älskade dotter som ju som sagt inte var sjuk!

Kursen idag verkar vara lärorik. Mycket genusperspektiv, samliv och sexualitet; Spännande! =) Det återstår att se hur återstoden av den kommer att vara. Kursdeltagarna bestod av fyra lärare, en skolsyster samt en barnmorska, vilket var skoj eftersom jag just är gravid! De tyckte ialla fall att det skulle bli jätteskoj med en ny medlem i gruppen, vår bäbis, som kommer att följa med på de resternade träffarna som är till hösten.

Nu ska jag alldeles strax gå och sova, har suttit med bedömningar ikväll också!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela