Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Slut!

Publicerad 2010-04-10 20:22:45 i Allmänt

Aaaah, vad tiden går fort alltså! Jag tycker nyss att jag gick på påsklov och nu är det bara en dag kvar! Helt sjukt vad tiden rinner iväg. Nåja, strax är det sommar...jo, tiden går verkligen så fort!

Idag har vi (jag och tjoppan) varit uppe hos min kära mamma och löst melodikrysset, sedan åkte vi till en grillstuga och grillade korv, det var supermysigt! OJ vad solen har lyst idag! =) WE LOVE IT!!! 


(Underbar dag i grillstugan!!!)

När vi sedan kom hem hämtade vi den trehjuling vi fått av min käre storebror så tjoppan fick "cykla" lite...gissa om hon är glad över den?


(Stolt ägare av ny trehjuling & hjälm!)

Igår blev det inget bad, det var stängt. Vi passade istället på att cykla ned till biblioteket och lånade böcker, sedan cyklade vi vidare till sportaffären och innhandlade tre sprillans nya hjälmar. En åt oss var! =) Så nu har vi hjälm på huvudet allihopa; Jättebra!
     Gårdagen avslutades med middag tillsammans med Leoni och hennes familj; Jättetrevligt, det ska vi göra oftare!!!

Nu är det mys som gäller för hela slanten. Ha en fortsatt trevlig helg allihopa!
Kram, kram
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2010-04-10 21:51:50

Vad hon ser stolt ut!! ;) Låter som ni har det bara bra. Ska ju visst bli sol imorgon så då blir det ju ännu bättre. ;)

Kramen, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela