Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Halsont! =(

Publicerad 2010-04-24 11:33:22 i Allmänt

Lilla tjoppan! Natten tills idag (självklart...vi skulle ju lämna henne för första gången idag) hostade hon och grät för att hon hade ont i halsen. Vi gav henne "mollipect" och sedan fick hon sova resterande del av natten i vår säng, vilket fungerade bra.

Känns mindre skoj att lämna sitt älskade barn när det är sjukt! Hon hade dock ingen feber, men att hon har ont i halsen gör att mamman har ont i hjärtat.
     Men, imorse for hon och morfar iväg på äventyr tillsammans med Kim på ett lekland, vilket hon såklart tyckte var skitskoj! =) (pratade med min kära pappa för en timme sedan, och det var fullt ös!)

Om en halvtimme kommer sambon och jag att bli upplockade av storebror med fru för att åka in i landet och, som sagt, bo på hotell. Ensamma, ifrån vår tjoppa, bägge två för första gången på över två år!!!! SHIT!!! Jag vet inte, men jag tycker det känns lite överskattat att lämna bort sitt barn!
     NÄ, om det är någon som inte har förstått det än så har jag inte klippt den berömda navelsträngen, tur är väl att tjoppan gjort det!

Jag hoppas bara att hon slipper ha ont i sin lilla hals i natt, både för sin och sin morfars skull!!! Håller tummar & tår för allt jag är värd!!!

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan med fötterna i högläge efter att ha städat och fejat ända sedan tjoppan åkte iväg vid 09.20!

Hoppas ni får en jättebra helg!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela