Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

SKITDAG!

Publicerad 2009-09-24 20:20:38 i Allmänt


(En vacker melodi som man kan gråta till!)

Idag har verkligen varit en "denna-dagen-ett-liv-dag".
Den blev bättre när jag fick åka och hämta tjoppan & pussas med henne. Men, annars är det BAJS! Har bara varit bitter & eländig hela dagen...eller, tja ialla fall eftermiddagen!! =( Sånna dagar vill man bara smälta bort och försvinna! Kan man inte bara få bestämma NÅTT själv!?! Det hade känns sååååå mycket bättre!!! Nä, nu sitter man här och känner sig maktlös och bokstavligen; tom.

Känner mig hemsk för att jag verkligen känner mig bitter & tycker att ALLT, (ja, vissa saker) är så, ursäkta språket; JÄVLA orättvist!!! Så får man väl inte tycka? Men, jag tycker det ialla fall...så, nu var det sagt. När man bara tänker är det väl OK?!

Hoppas verkligen att morgondagen går undan, för i helgen ska jag VERKLIGEN bara njuta av min familj!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-09-24 21:40:07

Ja, så måste man ju få känna ibland. Dom säger ju att man måste ha dåliga dagar för att kunna uppskatta dom bra!!?? Men ja, det är väl ingen tröst nu... Hoppas ni får en fin helg!!!

Kramen, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela