Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Hemma-Fru?!

Publicerad 2009-09-28 11:54:55 i Allmänt

Kanske vore nått?! Känner idag att det vore ett alternativ för mig. Det är tungt för mig att lämna min älskade tjoppa hos dagmamman...även fast det går HUR BRA SOM HELST! Nä, jag har inte alls klippt den berömda navelsträngen, den sitter benhårt fast!

Idag började jag inte förrän kl 11.00 pga att tjoppan hade sin 1½-års kontroll. Spruta, vägning & mätning vilket gick superbra alltihopa. Hon märkte inte ens att hon fick en spruta! Då är man cool! =)
    
Nä, visst vore det underbart att få vara hemma och kramas heeeela långa dagarna...inga måsten, inga krav!

Nä, nu ska jag återgå till mitt måste; Mitt Jobb. Tur man har världens finaste elever, det underlättar!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna G

Publicerad 2009-09-28 21:53:39

Det är både plågsamt att lämna men ack så trevligt att få möta en liten lite senare på dagen...

Ha det gott!

Kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela