Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Hairspray!

Publicerad 2009-09-12 20:46:27 i Allmänt

Har sååådan lust att dra med mig sambon till Chinateatern och se "Hairspray" med Rolf Lassgård. Jag menar; "Roffe" i högklackat! Kan det bli bättre?!?!? Helt underbart!!! =)

I morse putsade jag (och tjoppan..hmm) fönstren nere, känns helt underbart skönt att ha det bortgjort. Nu återstår det bara sju fönster till, på övervåningen. Det fixar jag och tjoppan imorgon! ;)
     Sedan drog jag och tjoppan till Kimpan & hans familj och hälsat på! Trevligt hade vi, vi fick både lunch och fika. Hur lyxigt är inte det?!? Mången tack Johanna som skämde bort oss så mycket! =)


(GULLUNGE! Åh vad du var duktig idag som "hjälpte" mamma)

Kram & ha en trevlig helg!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-09-12 21:13:27

Jamen, då kan ni ju komma till oss å ta våra fönster sen!!??? ;)

Ha en fortsatt trevlig helg!!

Kramen, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela