Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

USEL!

Publicerad 2009-10-14 20:09:20 i Allmänt

Mmm, nu måste jag villigt erkänna att jag är en usel bloggare! Oj, vad dålig jag varit att uppdater på slutet. Men, jag försvarar mig med att jag förra veckan gick kurs och att jag denna vecka är gräsänka! =) Är det en rimlig ursäkt?!
     Förresten så firar denna blogg ett helt år den 19 oktober...så måste man väl fira på nått sätt?!? ;) Det återstår att se!

De dagar som gått på veckan har gått undan och de har dessutom gått riktigt bra. Jag & tjoppan klarar oss fint utan den arme fadern. Fast vi saknar honom såklart nått så in i norden!!! Igår satt jag upp tills kl var 01.00! Skrev utvecklingssamtal-papper. Oj, oj, oj vad trött jag var i morse när bruttan vaknade 05.20!!!! Jag förblev vaken, hon kunde somna om tills kl var 06.40...vilket var skönt att hon fick göra, hon är lite förkyld nämligen. Min älskade lilla prinsessa!!!

Idag har jag varit mammaledig! Detta pga att jag tycker att min dag är alldeles för lång för att bruttan ska behöva vara hos sin dagmamma hela dan´. Det skulle i sånna fall ha blivit från 07.00 tills kl 17.30 på eftermiddagen. Nä, det vill jag inte. Så jag tog ledigt och vi har haft en supermysig dag tillsammans! =)
     Hela förmiddagen & delar av eftermiddagen tillbringade vi med "King" (=Kim) och hans lillebror samt mamma. Alltid lika skoj! Vi behöver prata av oss då och då! =) Mumsig lunch fick vi också, det tackar vi ödmjukast för!!!!! När vi sedan kom hem ringde min älskade pappa och bjöd oss på middag! Tack & bock för det också!


(Åh vilken härlig dag vi haft tillsammans idag!!!)

Nu är det egentligen tid för mig att gå i säng, men ikväll är det "True Blood", det missar ni väl inte?!?!?! Taggad?! Oja! =) Synd bara att det ska vara mellan 22.00-23.00, lite tidigare kunde de väl ha lagt det? Dagens I-lands problem; Tv-programmen går för sent! *fniss*

Nä, nu ska jag återgå till att beställa presenten till min älskade pappa som fyller år på lördag!
Haré Bäst!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-10-14 21:21:46

Jag börjar förstå att jag missat nåt i den serien. "Alla" pratar ju om den... Skulle vilja se den från början så man fattar nåt. Kanske kommer det nån "box" snart!?? Det är ju svårt för mig att se serier när man jobbar som jag gör...

Ta hand om er!

Kramen, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela