Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

IGEN!!!

Publicerad 2009-10-23 10:16:48 i Allmänt

Tihi...en riktig mammablogg börjar det här bli! Hon gjorde det nämligen igen i morse bajsade på toaletten!!! WooHoo...mm, jag vet; "disgusting", men ni får allt stå ut! Jag är nämligen såååå stolt! =)

Jag tänkte, innan jag hade fått barn, att de som hade barn BARA pratade om barn! Herregud, fanns det inget annan tänkte jag. Nu när jag själv är mamma så är svaret såååå enkelt: NÄÄÄ, det finns inget annat, mitt barn är mitt allt, så är det bara!!
     Speciellt när man var föräldraledig så var det BARA prat om barnet heeeeela tiden. Vad jag tyckte synd om de som inte hade barn i vår närhet just då. Detta berodde på att man var uppe i sitt barn hela tiden, man ammade det, man sovde med det, man bytte blöjor och umgicks dygnet runt med barnet! 

Så, det var den analysen. Nu är det helg, en helg då sambon jobbar. De helgerna är lite trista...men, jag och tjoppan brukar ha skoj ändå! 

Nä, nu ska jag övergå till planeringen!
Kram & trevlig dag
Over And Out

 

Kommentarer

Postat av: Teresa

Publicerad 2009-10-26 17:51:25

Hehehe... jag antar att det är så det ska vara :) Hjärnan SKA vara inställd på det viktigaste, annars vore det väl nåt fel :P



Jag längtar tills den dag då jag upplever detsamma (om man någonsin får uppleva´t) - Det skulle vara skönt att lägga energin och funderingarna på någon annan än sig själv för en gångs skull ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela