Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

HEMMA! =)

Publicerad 2009-10-09 13:17:41 i Allmänt

Nu är jag hemma efter tre dagars "kursande". Det var trevlig & intressant, men visst är det helt UNDERBART att komma hem och få en enorm kram & en blöt puss! =) Min älskade gullunge; åh vad jag saknade henne!!!


(Tjoppan tyckte att det var skoj att mamma kom hem!)

Nära den folkhögskola vi befann oss på under kursen fanns ett helt enormt fint hus! Tog naturligtvis fram "mobben" och fotade detta mysiga lilla hus! Ett väldigt litet hus dock, jag gillar stora hus i herrgårds-stuket. Åter igen måste jag väl skriva att vi inte ska flytta...men, det är verkligen skitskoj att kika på mysiga, gamla kåkar! =)


(Hur sött var inte detta?! Lite litet bara!)

Idag är jag ledig, vilket känns otroligt härligt! Eftersom jag "tappade" hela tre dagar med min älskade familj tar jag igen det genom att vara fredagsledig!
     Som grädde på moset kom min älskade svägerska med yngsta dottern och fikade. Vi pratade allvar & lite trams, vilket behövdes såhär på fredagen!

Kvällen blir lugn. Skönt att bara mysa med familjen! Imorgon bär det av till kära mamma, vilken ska bjuda på middag! Broder med familj ska också hänga med; SKOJ! =)

Nä, nu ska jag ta och kika in lärarförbundets hemsida och skicka en hälsning till mina kära kursledare!
Kramen på eder alla!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela