Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

112

Publicerad 2009-10-15 20:58:37 i Allmänt

Mmm, så var det dags igen!
Min älskade sambo ringde, vi pratar...tjoppan låtsas prata med honom i en annan telefon, tappar den på foten & försvinner bort, låååångt bort!!!
     Tänk er någon som sett något så skräckinjagande att denna person fryser fast i marken, blir likblek i ansiktet & tappar ALL kontakt med världen. Just så försvann tjoppan den här gången. Inte som förra gången då hon krampade, tuggade fradga & blev blå.
     De två ambulansmännen undersökte henne, ingen reaktion...som fastfrysen och fullständigt borta. Efter många om och men vaknade hon tillslut efter sin "psykos". 

Den här gången frös hon, hon frös verkligen fast & stirrade rakt igenom mig, sin mamma. Hon såg inte mig, hon såg ingenting. Sambon 22 mil bort...jag, ensam; igen! =(
     Nä, det skulle inte hända igen! Vi hade bestämt att det inte skulle hända igen...eller hur?! Varför?!? Varför händer det igen?!? Varför händer det vår älskade, lilla, underbart fina dotter?!? Hon förtjänar det inte! Min älskade dotter.

Nu ligger hon och sover, i vår säng...inte i sin...i vår! Vill känna henne andas, vill känna hennes närhet.
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-10-15 21:47:17

Ush ush ush ush... ush.. vet inte vad jag ska säga! Så orättvist mot henne!! USH!! Hoppas å håller tummarna att det blir bättre!!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-15 22:00:01

Nej inte igen... stackare! DU vet att det är bara att höra av sig om du behöver hjälp.!!! Massor av stärkande kramar Joa

Postat av: Katta

Publicerad 2009-10-17 09:50:26

Men herregud! Stackars er!...varför händer det här? Vi tänker på er här borta! kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela