Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Snart...

Publicerad 2009-11-13 11:45:14 i Allmänt

Alldeles strax bär det iväg till stan för att träffa en läkare angående tjoppans affektanfall. Nu får vi hålla tummarna för att det går vägen & att vi blir betydligt klokare än vad vi är idag.

Orkar inte skriva nått mer. Tjoppan tyckte det var morgon när hennes fader snoooozade föööör länge, kl 05.20!!! Det tyckte inte hennes mamma! Behöver jag skriva att jag är supertrött?!??!?!
Nä, nu är det helg gott folk! =)

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2009-11-14 11:30:50

JA, hoppas läkaren hade något vettigt att säga! Har jag sagt att min mamma hade affektanfall när hon var liten? De slutade bara plötsligt och kom sen aldrig tillbaka.



Bio-date ja, ni kunde inte idag eller? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela