Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Kan Det Bli Bättre?!?

Publicerad 2009-11-21 12:01:40 i Allmänt

Det är sol när man öppnar sina ögon & dessutom lördag! Kan det bli bättre?! Tror inte det...

Nu ligger tjoppan och sover, när hon vaknar ska vi ta och packa in oss i bilen och åka till våra "BB-kompisar" för att umgås, busa och äta middag...hur lyxigt är det inte?

I torsdags var det ridning för hela slanten på kvällen; UNDERBART!!!! Melodija (=hästen) skötte sig utmärkt, åh så bra det gick!!! =) Tjoppan tyckte att mina ridstövlar såg väldigt intressanta ut, så hon beslöt sig för att pröva dem...kanske något förstora?! Eller vad säger ni?


(Världens sötaste lilla "ridelev";)

Fick även äran att få höra min älskade kusins röst imorse, det var otroligt skoj! Det var ett tag sedan vi hördes. Han funderar på att kika förbi under julhelgen, då ska vi försöka fixa en "innebandy-turnering" för hela släkten (på mammas sida). Det hade vi även förra året och behöver jag skriva att det var SKITSKOJ!?!??!

Igår hade vi finfrämmande! =) Leoni med familj var här och hälsade på, mycket trevligt. Vi kom oss inte i säng förrän kl var 23.40. Som alltid vaknade vår älskade lilla tjoppa kl 06.00 *pip*. Men, imorse hade jag sånt lyx som sovmorgon! Jag sov ända tills kl var 10.00!!! Hur länge sedan var inte det?!?

Nä, nu ska jag ta och göra mig iordning. Hoppas ni får en trevlig dag/kväll!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2009-11-21 12:25:23

Jäklar vad snygg hon var i de där stövlarna! =)Riktig gullunge...Hoppas ni får jättekul ikväll! kram!

Postat av: Teresa

Publicerad 2009-11-21 17:12:44

Helt fantastisk bild! det blir nåt för studenten det ;D

Postat av: Mia

Publicerad 2009-11-21 20:03:27

Behöver jag berätta hur länge Tilda sov idag? =) Hon vaknade 07.10 och ropade "maaaaaaaammaaaaaaaa" ett par gånger innan hon insåg att det var helg och somnade om. Vi väckte henne 10,00 =) Puss o kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela