Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

HUR?!

Publicerad 2009-11-04 20:28:52 i Allmänt

Hur i allsin dar ska jag klara av att vara vaken till kl 22.00 då "True Blood" startar?! Faaast, jag har varit trött varje kväll denna vecka men ändå, på nått underligt sätt, hållit mig vaken tills kl 23.00! Många filmer att se. =)

Ikväll bakade jag och tjoppan chokladbollar; MUMS! Men, då insåg jag att det kanske är jag som ska stå för torsdagsfikat på jobbet imorgon, så där rök massor av chokladbollar ju! =/ ....jaja, några fick jag ialla fall. Sen var jag sannerligen en supersnäll sambo som sparade några till min käre karl som kommer hem kl 02.20 i natt. Då får han något att mumsa på också! =)

Idag har verkligen världen varit grå! Nu tror jag att jag ska skicka ett "dagens usch" till solen som trilskas så med att hålla sig undan. Nä; NUUUU vill jag ha sol.
     Jag förstår verkligen de som har höstdepp!!!! Vill ha snö också, 2-3 meter är väl inte för mycket att be om?!? Det blir så himla mysigt och ljust när snön kommer!

Nä, nu ska jag sätta mig framför "dum-burken"!
Kramar
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela