Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Denna Dagen..."

Publicerad 2009-11-27 11:21:08 i Allmänt

Den här dagen var väldigt seg måste jag säga! Jag är såååå våldsamt trött, kan det bero på att jag inte sov nästan någonting i natt + att man hade en tjoppa som "grydde" till från och till hela natten?!!? Man undrar!

Ikväll blir det bara soffläge som intas. Resterande del av helgen blir även den lugn. Sambon ska iväg på hockey på lördageftermiddag så det blir jag & tjoppis som ska umgås. Det blir mys!

Nä, nu ska jag ta och vila hjärnan!
Ha en fin fredagkväll!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-11-27 12:03:33

Här har du en som jobbat hela natten å som fortfarande är vaken. Fast det ska erkännas att jag kämpar som bara den!!! Ska ta å hoppa i duschen så kanske jag vakanar!??? Annars så blir det till att sova en stund...

Kramen, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela