Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Trist!

Publicerad 2009-05-05 20:29:43 i Allmänt

På eftermiddagen har det verkligen inte varit något höjdarväder, snarare ett trist gråmulet. Men, jag vet...det är bra med lite regn. =) Man får se det positivt!

Idag hade jag & tjoppan tänkt hälsa på Kimpan & hans mamma, men kära Johanna ligger i magsjuka! Åh så jag tycker synd om henne!!! Vi hoppas att hon kryar på sig snaaaart så att vi kan träffas i en inte allt för långt bort framtid.

Annars har det varit lugnt idag. Jag slutade lite tidigare idag och har tillbringat min lediga tid tillsammans med min käre sambo & älskade dotter! Myspys har vi haft minsann, vilket behövdes!

Hoppas ni också haft en bra dag!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-05-05 21:34:15

Ja, visst är det trist med regn å mulet väder. Men, man får då va inne å mysa med gott samvete! ;)

Kramen, Maria

Postat av: miahmariah

Publicerad 2009-05-05 23:11:42

SV: Vad glad jag blir. Det är alltid roligt att glädja någon annan.



Här har det också varit gråmulet och blåsigt. Men solen kommer nog tillbaka snart igen.



Sköt om er.

kram

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-05-06 11:31:53

Bara att myspysa i regnet tills ovädret laggt sej!

Postat av: Aerie

Publicerad 2009-05-06 18:13:26

Ja det är trist! Och framförallt när det dessutom är kallt - var tvungen att ha vantar idag ju! Vi stylade balkongen i helgen också så det är rätt trist att det nu regnat på alltihop.

Ha de toppen! =) KRAMIS

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela