Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Sol I Sinnet!

Publicerad 2009-05-24 19:52:14 i Allmänt

Idag har det varit strålande sol & helt underbart! =) Vi drog iväg till Kim & hans familj redan kl 11.00 och där befann vi oss tills eftermiddagen. Broder, hans tjejer & min älskade pappa kom hit och käkade lasange! Mycket gott!!!
     Vi har varit ute heeeela långa dagen, vilket har varit kalas!


(Bruttan sov över 2h hos "Kimpan"; det tar på att vara ute hela dagen!)

Kvällen blir lugn. Mys framför tv:n, då färgen till tjoppans rum gick åt som smör i solsken! Måste inhandla mer imorgon. Även taken i bruttan rum blev en annan färg, nu är det vitt! Jättefint blir det! =)
     Imorgon, tisdag & onsdag blir det kurs för hela slanten. Ska gå genom Lärarförbundet, pga att jag nu är ny styrelsemedlem....blir spännande.

Kram på er!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-05-24 20:11:07

Hi,hi, det verkar alltid gå åt mer färg än man tror!!??

Kul med kurs!! Jag gillar det!!

Kramen, Maria

Postat av: Barnens Hjältar

Publicerad 2009-05-24 22:16:04

Haha vilken skön bild med foten i vädret :-)

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Publicerad 2009-05-25 16:52:41

hihi vilken underbar bild! Hoppas att det har gått bra på kursen idag! :) Kram

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-05-25 21:47:01

Det låter som en mycket spännande kurs! Önskar dig en lugn och skön kväll! Kram Anna

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-05-25 22:21:45

Myspys ni efter all lasagne!

Postat av: Barnens Hjältar

Publicerad 2009-05-26 20:28:59

Ja visst ser den mysig ut..sån vill jag verkligen ha :-))

Postat av: Lise-Lotte

Publicerad 2009-05-27 08:22:29

Hejsan, blev en lugn kväll här också...Hoppas du får en bra onsdag. Själv ska jag putsa fönster.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela