Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Klippt & Skuren!

Publicerad 2009-05-11 20:40:11 i Allmänt

Jajjebox, då var man klippt...rejält! Från att ha haft håret till axlarna (för att jag ej klippt mig på ETT ÅR!!!) pga av att jag varit snål när jag varit mammaledig, till att ha nästan snaggat! Coolt...min kära kusin har klippt mig sååå fint! =) Jag är sååå nöjd! =) Tackar, tackar säger vi till detta!

Idag har det varit strålande sol, fast blåst lite kallt...men, det är inget som en halsduk inte kan råda bot på! =)  
"The spring is here!!!!"


(Tänk att våren är här...NICE...fin blomma jag fotade på 1 maj)

Har även fått bättre arbetstider från och med idag! Såhär var det förr:
Mån; 7.30-16, Tis; 7.30-14, Ons; 8.30-17, Tors; 7.30-17, Fre; 7.30-17, nu blir det så att jag endast behöver jobba till 16.00 torsdag & fredag, det låter inte mycket att få sluta en timme tidigare, men det gör verkligen det!!! Är såååå glad! =)

Imorgon kommer tjoppan & sambon och hämtar mig direkt efter jobbet kl 14.00, då ska vi åka in till stan och inhandla cykelkärra åt tjoppan, överdragsbyxor och eventuellt en rutchkana...hon diggade ju verkligen Kims! =)
     Undra bara vart de hade inhandlat hans...hmm! Sedan ska vi handla ett stort myggnät till vår balkongdörr i vårt sovrum, vi vill få in lite friskluft utan att behöva tampas med myggen under natten! Till sist blir det nog en storhandling...när vi nu lixs åker in till stan kan vi lika gärna handla där också. Blir en fin dag tror jag! =)

Hoppas ni haft en bra dag & att morgondagen blir lika fin! =)
Over And Out 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-11 21:26:21

Spännande nu måste du lägga ut en bild på den nya frillan! =)

kram anna

Postat av: Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Publicerad 2009-05-12 01:26:56

Men du... före- och efterbilder på frisyren vill man ju ha!:.))

Postat av: Aerie

Publicerad 2009-05-12 06:02:08

Oj, häftigt med en sån drastisk frisyrförändring! Det måste man få se någon gång....snart! =) Jag har alltid velat prova med jättekort hår men fegat ur. Kortast jag haft var typ Robyn-frillan á 1996. =



Hoppas ni får det kul i stora staden!

KRAMIS

Postat av: lillebror

Publicerad 2009-05-14 22:20:13

du få´la lägga upp en bild då så man ser hur du ser ut nudå.....

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela