Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Helg...igen!

Publicerad 2009-05-15 20:10:50 i Allmänt

Det bara rusar runt, runt, runt...oj, vad tiden går fort...först börjar måndagen sen helt plötsligt är det fredag! =) Hääärligt.
     Denna helg blir dock lite annorlunda, vi har nämligen "Öppet Hus" på vår skola, det innebär att jag är på jobbet från 08.00-14.00 imorgon, lördag. Vi ska visa upp en show tillsammans med eleverna, visa skolan, spela brännboll allihopa samt äta goda hemlagade hamburgare! Kan det bli bättre?! Hoppas nu bara vädret håller i sig...idag har det varit heeeelt underbart!
     Tjoppan ska hänga med redan från morgonen...hennes pappa behöver få sig lite sovmorgon, det tycker jag att han är värd! =)

Hoppas er helg blir fin den med!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-05-15 22:00:15

Låter som en mycket trevlig jobblördag tycker jag! Önskar dig allt gott! Kram Anna

Postat av: Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Publicerad 2009-05-16 03:24:48

Åh, mysigt för Tjoppan att få följa med till stora skolan!:.)) Och jag håller tummarna för att vädret blir kanon för er del!:.))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela