Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

HELG! =)

Publicerad 2009-05-20 19:34:41 i Allmänt

Har idag jobbat klart för i veckan, känns helt galant! Fenomenalt underbart väder var det också!!! Idag var tjoppan med till jobbet. På så vis fick sambon både sovmorgon & chans att få fiska i lugn och ro, något han sällan har haft tid med nu på sistone. Det var han väl värd. =)

Tjoppan hade suuuuperskoj på mitt jobb och alla mina underbara elever tog så bra hand om henne! =) Behöver jag skriva att hon var heeeel-slut efter att ha varit ute från 07.30-16.30!?!?! Jag själv känner mig heeelt knäckt!! Märkligt att man kan bli så ofantligt trött av att vara ute, utan att göra någonting...bara sitta. Blir nog en tidig kväll ikväll.


(Älskade gullunge, åh så duktig du var idag!!!)

Imorgon blir det lite "flyga" (= ut och åka)....först åker vi till sambons mormor och hälsar på sedan ska vi åka och gratta Arvids mamma som fyller 30!! HURRA, HURRA HURRA!!! =) Det blir sååå skoj, det var ett tag sedan vi fick "snusa" på Arvid!

Hoppas att även ni får en mysig dag imorgon!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-05-20 20:00:32

Tack gulliga du!! Det är lite sorgligt att morfar är borta men samtidigt så har han det bättre där han är nu. Nu slipper han ju den jobbiga Alzhimern å krämpor i kroppen å får va med mormor igen. Det tröstar oss.

Låter som allt är bra med er!!

Kramen, Maria

Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Publicerad 2009-05-21 14:26:07

Så härligt att hon kan följa med! Jag vet att jag sagt det förut, men ändå -himla häftigt!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-22 11:18:40

Härligt att kunna ha med henne på jobbet ibland! My brukar vara på butiken lite då & då, men när vi åker därifrån ser det oftast ut som om en tornado gått fram :) Kul med alla hundleksaker och sånt... Ha ett trevligt lov!

Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela