Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Vin, Kex & Bubbelbad!

Publicerad 2009-03-21 16:34:47 i Allmänt

Ok, kex i bubbelbadet kanske inte blir särskilt bra...men, vin & bad då?!? Det är väl inte fy skam! Detta är ialla fall vad vi hade tänkt göra ikväll! Blir mysigt värre! =)

Fick, när vi kom hem från min kära mor, en fin överraskning på vår bro:
Förklaring för er i södra Sverige; NÄÄÄ inte en bro över vatten, en farstukvist...det man står på innan man stiger in i huset. När jag sagt bro i Götet, där brollan & syrran bor, tror alla att vi har en bäck rinnandes över tomten med en bro över. Så för att lindra för er "down there" säger jag väl att jag fick en överraskning på fartukvisten då!!! =) *skratt*
     Där fanns ialla fall en påse med kex, ost, vin & jordnötter!!! Tack snälla Troy och din fina familj för allt gott! Inte behövde jag någon present för att jag sjöng på din mamma & pappa bröllop, det gjorde jag sååå gärna!!! =)

Ikväll blir det alltså bubbelbad med ett vinglas & sedan ost & kex!!! Myspys säger jag bara! Men, det får vänta tills tjoppan har gått och lagt sig...det blir väldigt trångt när vi alla tre ska bada, det rinner oftast över väldigt mycket vatten!!! Även fast det är mysigt det också!

Idag har vi varit uppe hos mamma hela dagen! Löste melodikrysset och satt sedan ute i den strålande solen i tre timmar! Helt underbart med andra ord!!! Mammas katt (vår Livias bror) är en "knasgök"...oj, vad han "spexade" för oss...var tvungen att ta kort på honom!


(Mr Sune "spexet" Eriksson! *ha ha ha*)

Vi har ialla fall haft en jättehärlig dag med mycket surr & skratt då mammas trevliga vännina är på besök från Söderhamn! Hoppas ni haft en lika fin dag som vi och får fortsätta ha en underbar lördag!!!

Kramar i massor
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela