Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

SNOR & HOSTA!

Publicerad 2009-03-24 11:46:25 i Allmänt

Usch vad tjoppan är snorig och hostar! Tycker sååå synd om henne! Önskar att jag kunde ta bort all hosta & snor...men, det är bara att vänta ut det....
     Med andra ord så blev det inget "kyrkis" idag....vi får ta det när tjoppan har piggnat på sig istället! Det lider faktiskt ingen nöd på oss här hemma heller. Idag har vi mest legat på golvet och pruttat på varandras magar! *skratt* Tjoppan har nämligen för en tid sedan upptäckt att både hon och jag har magar och de är såååå skojig att "prutta" på!!! =)

Sen har min "ligist" till dotter rivit bort delar av tapeten i köket också, var tvungen att tejpa fast den! Skickade ett snabbt sms till den käre fadern och berättade att hans dotter höll på att riva köket. Han frågade då om hon inte var en "bulvan", då jag verkligen vill göra om vårt kök! Mm, jo, lite har han faktiskt rätt i det, men jag sa åt henne på skarpen ändå...vill inte ha ett halvt kök innan vi ens har påbörjat renoveringen! Ha ha ha, nu överdrev jag verkligen...men, en liten busunge är hon allt! Det bara lyser bus i ögonen på henne! GULLUNGEN!!!


(Tur att någon vill hjälpa till att göra om! *skratt*)

Nu ska jag ta och invänta mamma...hoppas hon har med sig nått gott fika...men, det tror jag inte! Men, hoppas kan man alltid! =) Hoppet finns alltid!

Kramen på er!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-03-24 12:09:39

Hi,hi, ja ni får allt gadda ihop er nu så kanske ni kan ta och börja med renoveringen!??? Fast ni kanske har tänkt att vänta!??

Hoppas tjoppan kryar på sig!!

Kramen, Maria

Postat av: Cecilia

Publicerad 2009-03-24 12:24:35

Haha skönt att du har dotra din på din sida, så kommer ni snart ta över familjen och renoveringen kommer bli ett faktum för din man :D



Stackarn som är sjuk :( Jag är också sjuk så ligger och tycker synd om mig haha. Dock köpte jag en crosstrainer idag, så roligt så!

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-03-24 15:29:33

Åh, det är så härligt att läsa om Tjoppans små påhitt! Säger som till Axels mamma -samla dem i en bok och ge henne när hon fyller 18 eller 20... alla hennes hyss, dokumenterade och fotograferade;.)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela