Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Schtaaan"

Publicerad 2009-03-06 22:11:52 i Allmänt

Ja, lite dialekt måste man väl som norrländska få lägga in! ;) *skratt* (schtaaan = stan!)
Idag har vi (jag, tjoppan, svägerskan & tjoppans 2 kusiner) varit i stan heeela dagen. Vi hittade massa coola grejer till alla tjejer, men det "bidde" inget köp...bara provning...detta pga att båda mammorna hade lite brist på riksdaler. Man är inte superrik när man går hemma med föräldrapenning. Men, det är det sååå värt!!! =)
    Bruttan fick bli lite "hiphop-giiirl" inne i stan, när hon fick prova en supernice "kepa"!!


("Yeeeha! How cooool am I???")

Hur underbar är hon inte?!? Helt fantastiskt att hon är MIN dotter!!!! =)

Har ikväll sett sista avsnittet av "Skavlan", jag gillar NORGE! Hejja på er! =) Har även sett lite "Let´s Dance" och jag är fortfarande lika IMPONERAD av herr Samuelsson, att en man i den storleken kan röra sig sådär; AMAZING!!! Hoppas bara han går och vinner nu!!! =) "Hejja Magnus, Hejja!!!!"

Nä, nu är det sängen som väntar...imorgon är en annan dag, och vi har ingen aning om vad som händer då. Bruttan har varit lite snuvig idag...så det blir nog ganska lugt skulle jag tror. Vi är även lite "grässambosar" den här helgen, då sambosen/pappan jobbar helg!

Kraaaaaaaamen
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-03-06 22:57:14

Jasså, är det så det heter!??? "Grässambo"?? Hursomhaver så har jag det ganska så lugnt å skönt... Längtar tills "Minis" kommer imorgon!

Kram på er, Maria

Postat av: Cecilia

Publicerad 2009-03-10 15:00:17

Vilken liten sötnos!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela