Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Lugn Dag!

Publicerad 2009-03-22 21:05:57 i Allmänt

Idag rådde ett stilla lugn i vårt lilla hus! Vi har bara varit hemma och myst, med besök av min bror & hans tjejer (tjoppans kusiner) vilka vi bjöd på våfflor. Efter att de lämnat oss och åkt hem fick vi fint besök av Kim, hans mamma & lilla bäbisen i magen! =) Det var jätteskoj att få rå om dem en stund!

Kvällen igår var för er intresserade helt underbar! Förresten så påpekade min käre sambo att vi inte hade bubbelbad...utan skumbad, så jag passar väl på att ändra det då! ;)
     Det var ialla fall helt underbart att få bada och sedan krypa upp tätt intill varandra & prata förtroeligt prat! Man behöver få vara sig själv en stund och inte bara vara mamma & pappa hela tiden. Det är lätt hänt att man går in i den rollen hela tiden och glömmer bort vem man var innan tjoppan kom. Därför är det viktigt med sånna här kvällar där bara han & jag får rå om varandra som förr! =) Myspys är det enda jag kan säga!!

Imorgon blir en lika lugn dag. Jag funderade en liten stund på att åka och bada, men tjoppan hostar och snorar så mycket att vi väntar med det tills hon piggnat på sig!

Hoppas ni haft en fin dag ni med!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-03-22 21:29:10

Det behövs även lugn och ro! Vi har haft en lugn helg men det blir alltid lite småstress när söndagen börjar gå mot sitt slut! Men nu är det stilla uppe och stilla i soffan!

Ha en toppen kväll! kram anna

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-03-22 21:54:52

Jo, jag sa det till Marcus ang bubbel å skum undrade om ni bytt badkar!!?

Låter som ni haft det bara bra!!

Kram från oss!

Postat av: Cecilia

Publicerad 2009-03-22 23:55:39

Har försökt skriva kommentarer men de vill inte skickas, hoppas det går nu!



Va trevligt att ni hade det mysigt igårkväll, fick tid att ro om varandra. Sådant behövs!



Tack så oerhört mycket för dina kommentarer. Jag blir så varm om hjärtat. Du skrev en kommentar häromdagen som jag tänkte på innan jag somnade faktiskt. Och jag sov lugnt i några timmar. Så tack fför de timmarna!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela