Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Lillebror!

Publicerad 2009-03-27 18:02:48 i Allmänt

"Lillebror...ba ba ba..blir inte som jag när du blir stor!"
(Eller...ja, jag är inte sååå hemsk...så om du nu skulle bli som jag kanske det inte är så illa det heller! *skratt*)
Min älskade lillebror är här!! VA SKOJ! Alltid lika trevlig att få krama om honom ordentligt. Fast, det blir en kortvarig vistelse den här gången. Han är hemma för att gå på sin "10-år-sedan-högstadiet-fest"! En, enligt mig, SUPERROLIG fest, som jag gärna skulle få gå på en gång till!! Åh så skoj jag hade på min!!! =)
     Jag & tjoppan gick ner till pappa imorse och skulle få fika, och där var han; LILLEBROR! =) Tur att det inte är så länge tills vi får se både honom och storasyster igen!!! Jag & bruttan åker ju till Göteborg den 16 april & stannar en heeel vecka. Ska bli sååå underbart att bara få rå om både storasyster, hennes två underbara barn samt lillebror! =)

 
(Till Min Älskade Lillebror! Kram på´dä!)

Kvällen blir annars lugn. Sambon jobbar förmiddagsvecka och de innebär att han jobbar heeela helgen. Detta brukar resultera i väldigt lugna helger. Vi ska se "Let´s Dance" finalen och då hejjar vi självklart på Magnus Samuelsson!!! Jo, vi diggar Laila också, men hon var faktiskt duktig redan från början! Hos Magnus kan man verkligen se att han har blivit grym! =) SÅ; HEJJA MAGNUS, HEJJA!!!!

Kram på er och ha en fortsatt trevlig fredag!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-03-27 18:18:48

Vi hejjar oxå på Magnus! Fast Marcus kan hejja på Laila om hon visar trosorna igen!!? som han sa!! ;)

Stor Kram, Maria

Postat av: Cecilia

Publicerad 2009-03-27 19:12:20

Du har fel. Laila ska vinna :D Heja heja!



Sv: Du är så gullig. Tack snälla du för de fina kommentarerna som fick mig att dra lite på smilebanden en dag som denna. Tack snälla! Och jo, håller med, det är så vänner gör.

Madde försörde sin dotters begravning totalt och jag hoppas att hon inte minns vad hon gjorde inne i kyrkan när hon kommer ur psykosen



Önskar er en trevlig kväll :)

Postat av: Mike

Publicerad 2009-04-16 20:11:50

tack tack

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela