Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Let´s Dance!

Publicerad 2009-03-27 22:02:17 i Allmänt

Jo, vi hejjar fortfarande på Magnus Samuelsson, men JÄVLAR (ursäkta ordvalet) vad fröken Bagge rockade FETT!!! Helt fantastiskt vacker och skön som en dag. Det var faktiskt svårt att hålla undan tårarna i hennes sista dans; så vackert var det faktiskt!!! Men, vi håller ändå våra tummar på herr Samuelsson...

Ja får inte Lailas urcoola, snygga, sexiga hårdrocksklänning några att komma ut ur garderoben, då vet jag inte VAD som ska till!! Och Marcus; Nu visade hon inte trosorna...men, va fan...vi kan väl lägga en av alla våra tusen röster på henne va?!? För jag måste ge henne det; hon var JÄVLIGT bra...(men, som sagt, Samulsson; RULES!!!)

Go´Natt!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-03-28 00:47:52

Ja, jag hörde av mina föräldrar att Samuelsson var helt otrolig, trots sin storlek och yrke... så all cred till honom... men som du skriver, varför inte sprida ut den lite;.))

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-03-28 08:32:54

Det var otroligt vad de var duktiga igår! Att samuelsson vann var trevligt! För den väg han gått var fantastisk! Sen att BAgge var urbra är ett helt annat kapitel!

Kram Anna

Postat av: Cecilia

Publicerad 2009-03-28 17:19:39

Hehe tyckte samuelssons sista dans var hysteriskt rolig haha!

Tyckte ändå han förtjänade att vinna. Visst, Laila var bättre, men hon har också dansat halva livet. Magnus visar mer vad programmet går ut på!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela