Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Kvickis"

Publicerad 2009-03-01 20:38:02 i Allmänt

Kvickt inlägg detta!
     Idag har vi paketerat kött = 45kg! Mycket mat blir det. Sedan åkte vi på kalas hos Albin. Sedan passade vi även på att bjussa min älskade lillebror & pappa på middag, då min lillebror åker hem ikväll kl 21.00. =(

En lugn dag idag med...allt har flytit på i stilla mak!
Hoppas eran söndag också varit toppen!

Kramen
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-03-01 20:57:49

Utesöndag med en massa sport! I Like! Kram Anna

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-03-01 21:34:29

Jo, vi har planterat om alla blommor åsså avslutade vi dagen med att se "Män som hatar kvinnor". Klart sevärd!!

Kramen, Maria

Postat av: Mamma Melissa

Publicerad 2009-03-02 01:21:05

Lugn dag?! Ni verkar ju ha hunnit med massor... 45 kilo kött?! Helt galet mycket kött... som nog också tog sin tid att paketera...

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-03-02 09:14:00

Pratade med Martha igår. Hon sa att det var full fart hos Albin igår :)



Hoppas allt är bra!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela