Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Kursande...igen!

Publicerad 2009-03-11 20:29:26 i Allmänt

Idag var det kurs...igen. Idag har det varit kurs med Lärarförbundet. Jag har nämligen blivit invald i styrelsen här i vårt lilla samhälle. Mmm, hur "pamp" är jag!? *skratt* Det roliga är att min älskade sambo också har blivit det den här våren...så vi är verkligen "facket-pampar" bägge två!
     Det är vad som hänt idag...kurs från 08.30-16.15, sedan middag och sedan ett kort besök hos Kimpan! =) Alltid lika trevligt...

Nått mer än så har jag inte att komma med.
     Imorgon ska vi dra till IKEA och inhandla lite grejer till tjoppans rum och lite mer prylar. Enda kruxet är hur allt ska rymmas i vår bil. Vi måste ha med oss tjoppans vagn eftersom vi förmodligen kommer att befinna oss på IKEA precis när det är hennes "naping-time"! Hmm, det återstår att se hur vi får in allt! (→ Dagens I-lands problem! *skratt*)

Kram på er!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2009-03-11 21:50:19

Ja det gick helt underbart på gymmet! Blev så lycklig! Hade en riktigt bra dag tills jag gick till tatueraren och han såg min tatuering... Du kan ju gå in på min blogg så ser du bilder..

Postat av: Anna B

Publicerad 2009-03-11 22:15:25

Är tillbaka i samverkan nu på jobbet när kollegan damp ner med en liten Lina...

Hoppas att du får en skön god natts sömn! kram Anna

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-03-11 22:29:46

Ett tips är "hemkörning". Det kan det vara värt när man inte har plats!?? Ha så kul därnere!!

Kramen från oss båda. Marcus är hemma å är dyngförkyld

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-03-12 08:24:53

Hej vännen! Ja det var jätte kul att ni tittade förbi en stund i går. Kim somnade som en stock kl 19.50.



Ta mer er en släpvagn... de gjorde vi ( eller rättare sagt vi tog transporten he he he ) Iofs var vi 3 familjer som handlade så vi fyllde hela transporten :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela